nudie jeans


duckface:P

Elsker den nye nudie buksa mi, som jeg kjøpte i Trondheim sist jeg var der. Denne var egentlig ganske dyr, men den var på salg, så jeg fikk den for 399,- Billig for en nudiebukse! Jeg har en til også som jeg elsker. Eller elsket, jeg vaska den feil i vaskemaskina, så nå er den buksa helt stiv og ekkel å ha på. Finnes det noen tips til å få den som før igjen? Eller har jeg ødelagt den helt? Haha :c 

Nå har kjæresten helg, og imorgen kan vi sove lenge sammen.♥ Vi har tatt med senga på stua, og skal sove der inatt. Jeg elsker å sove på stua, liker å sovne til tv’en. Koser meg med jordær og vaniljesaus, NAM! Var jordbær til 19kr på kiwi, så da måtte jeg slå til meg et par esker. Jordbær er til vanlig såå dyrt, og at noen kjøper jordbær til 70kr er helt sykt. Haha, er jo ikke så mye i en eske engang.

Nå skal jeg og shærestn se en film! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg