red

Hola! Prøvde meg på noen ”outfit” bilder idag. Jeg suger på sånt, blir aldri fornøyd med bildene. Ikke så greit når man bare har selvutløser å bruke! Hehe.. 

Dagen begynte med overskyer, men utover dagen lysnet det til. Nå er det sol, woho! Men synes ikke det er spesielt varmt ute, synd. Får sole meg en annen dag. Har ingen spesielle planer for denne helga, skal nok bare være rolig. Vet ikke helt hva jeg skal finne på egentlig. Anders spiller bil spill, og jeg skal snart hive meg i dusjen. 


 Har satt senga til Nemi i vinduskarmen, og hun sover nesten alltid der. Hver gang jeg og Anders kommer hjem etter å ha vært borte, ligger hun alltid der, og våkner når vi kommer. Haha ♥

Igår så jeg ferdig sesong 3 av Orange Is The New Black. Så i går kveld prøvde jeg meg på en ny serie, også en veldig jentete en. Nemlig Pretty Little Liars, haha. Vet ikke helt hva jeg synes jeg altså, virker helt okei. Jeg liker å se på litt ”dumme” serier, jeg. Jenteserier, haha..

Spiste forresten verdens beste middag idag, biff!♥♥ Jeg elsker biff! dyreelskeren… Hver fredag er det helgetilbud på kiwi, og idag var det ytrefilet til 17 kroner. DET er billig, for ytrefilet så godt! Hadde det ikke vært for at den forbanna fryseren vår er ødelagt, skulle jeg ha hamstret biff i massevis. Åhh dumme fryser. :c

Ha en fin helg!


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg