levis shorts, where to find???

Hei! Holder på og leter etter Levis shorts. Jeg fant en jeg synes var dødsfin, som heter ‘Vintage 80s 501 short’. Den ser sånn ut

VINTAGE 80S LEVI'S 501 SHORT // (C:407S) VINTAGE 80S LEVI'S 501 SHORT // (C:407S)

Er det noen som har denne modellen? Finner ikke størrelsen min, er utsolgt overalt, leter på ebay nå. Jeg må ha størrelse 24 eller 25. Litt vanskelig å vite hvilken størrelse jeg må ha, vil at shortsen skal sitte stramt. Ser noen av shorsene bare ”henger” på folk, og det synes ikke jeg er så fint. Jeg er jo ganske tynn, så det skal ikke mye til for at shortsen blir for stor.

Noen som har denne, og vet hvor jeg kan finne? Og hvordan er de i størrelsene? åh den er så fiiin!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg