det flaueste

Hei! Nå er jeg hos mamma, kom hit igår og har passet ungene inatt. Skal straks lage middag til gjengen.

Våkna av at sola skinte imårrest, men det må bare havært i 1 minutt eller noe, haha. Da jeg sto opp var det bare overskyet, og ikke spesielt varmt heller. Jaja, får ta litt solarium istedet. GLEDER meg til jeg reiser til Kristiansand den 30. juli!! Håper på bedre vær der, her i trøndelag har været virkelig vært dårlig i sommer.

 

Over til overskriften! Har dere sett alle de “selfie” videoene på insta? Haha, det ER så flaut, er jeg den eneste som synes det eller? Liksom jentene er jo ikke naturlig på videoene de legger ut, men poser med ansiktet og “gjør det til”. Åh, sånt blir jeg flau av, altså på deres vegne for det seeer så dumt ut! Hahaha herregud.

 

Nå skal jeg lage middag, ha en fin dag!

2 kommentarer
    1. Man burde alltid fokusere på hvem man er som person, ikke bare utseendet. Er altfor mye fokus på det siste spesielt på instagram og slikt. Er ikke sunt =P
      Bra innlegg, noe man burde tenke over 😉
      Kos deg hos mor og ha en flott dag! =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg