photos

Har testet ut to av linsene til pappa, og de var jo en drøm å ta bilder med. Noe annet enn den standarlinsa jeg har ihvertfall, hehe! Liker veldig godt at bakgrunnen blir så uklar.

Nå er jeg hos pappa på Verdal, og blir her til imorgen. Imorgen må jeg begynne å pakke og vaske klær jeg skal ha med meg, drar jo til Kristiansand på fredag. Vi kjører først til Valdres, og skal sove der en natt, og kjører videre dagen etter. Vi er elleve som drar sammen, og vi skal sove i noen kjempefine leiligheter. Leilighetene ligger ved vannet, og det er brygge rett ved der vi bor. Så daaa får jeg endelig badet litt i år da, håper jeg! Hehe.. Regner med vi har internett der, så skal ta masse bilder og dele på bloggen. Etter en uke i Kristiansand skal jeg og småsøskene møte mamma, og dra videre til Svelvik for å besøke tanta, onkelen og søskenbarna mine i noen dager. Etter det skal vi sove på hotell i Oslo et par dager. Gleder meg! Skal bli veldig godt å komme seg litt bort. Men kommer nok til å savne kjæresten veldig, er lenge siden vi har vært to uker borte fra hverandre. Det går nok bra uansett! 🙂

Nå skal jeg spise burger, og lese litt. Ha en fin kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg