levis 501

Fikk denne fiiine shortsen som jeg hadde bestilt fra Batoko idag! Ble nesten litt nervøs da jeg så hentelappen i postkassa, fordi jeg ante ikke om den passa. Haha! Så at det var forskjellige meninger om størrelsene på disse shortsene, noen sa denne modellen var stor i størrelsen, mens noen andre sa den var liten i størrelsen. Så jeg tok bare en sjangs og bestilte den minste størrelsen de hadde, str. 23(!!!!) Jeg bruker str. 25 i bukser, så jeg var liiitt usikker. Men joda, den passet PERFEKT! Gjett om jeg ble glad, den satt helt fantastisk fint på. Fineste shorsen jeg har eid, uten tvil. Frakten var på litt over 100kr, pluss at jeg måtte betale toll som var på over 300kr, så tilsammen med alt kostet shortsen 1000kr. Jaja, verdt det.. Men kommer nok ikke til å bestille derifra igjen, skal jeg være ærlig. Toll er noe bajs! Det går forresten ann å brette den mere ned, så den ikke sitter helt oppi skrittet, hehe..
Hva synes du om shortsen?

~~~

Jeg har nettopp pakket klær til Kristiandsand, så nå er jeg nesten ferdig med det. Hater å pakke, seriøst det kjedeligste som finnes! Også må jeg jo pakke en del også, siden jeg skal være borte i 2 uker. Men nå er det meste pakket og klart. Vi skal forresten kjøre, så det blir maange timer i bil på fredag. Får høre på musikk og lese masse. 🙂

Idag har det vært kjempefint i Levanger, også er det martna her nå også. Jeg og kjæresten gikk en liten tur dit idag, men må si det er mye av det samme hvert år. Masse jøggel og drit i buene, haha!

Nemi har koset seg ute i hele dag, hun blir helt i 100 når hun får ut, haha! Plutselig hadde hun klatret på taket, så Anders måtte klatre opp å hente henne ned igjen. Hahaha, herregud, hun er helt hersk på klatringa. Søte pusen min ♥

8 kommentarer

Siste innlegg