liten oppdatering

Hei! Tenkte bare å titte innom bloggen for å oppdatere litt. PC’en jeg egentlig skulle låne er jo som sagt ødelagt, så da får jeg ikke til å føre over bildene jeg har tatt, og mobil blogging er så gidd.

Har det ihvertfall veldig fint her! Har vært i dyreparken igjen idag, og ellers har vi vært på et svææært kjøpesenter (som jeg greide å rote meg bort i), vært med på lasertag og ellers bare kost oss. Dagene flye virkelig bare unna, og nå har vi bare 3 dager igjen her, før jeg og småsøskene drar videre til Svelvik, også Oslo. Men først skal de siste dagene her nytes! 🙂

Deler bilder når jeg kommer hjem, enn så lenge deler jeg noen iphone bilder fra de siste dagene.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg