svelvik

Hei! Nå er jeg kommet til Svelvik, (ligger en halvtime unna Drammen) var fremme her rundt to idag. Har akkurat vært på noe som kalles Svelvik-dagen her, som er noe martnalignende greier. Været er fantastisk, akkurat som igår. Det er over 20 grader, herlig! Er jo ikke vandt til slik varme hjemme, hehe.. Men det hadde visst ikke vært så mye bedre her enn i Verdal/Levanger ellers, så flaks at det blir så fint når vi kommer.

Atm (som betyr ‘at the moment’, jeg bruker den ordforkortellsen ofte haha) sitter jeg i en solseng ute i sola. Prøver å tæne meg så mye som mulig når det går ann! Begynner å få litt farge og.

Har fortsatt ingen PC, så deler som vanlig noen bilder tatt fra iphonen. Gleder meg til å føre over bildene fra kameraet til dataen hjemme, og redigere dem. Så får jeg heller legge de ut da! 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg