home

Hei! Igår kom jeg hjem til trøndersk jord igjen. Det var så godt å lande på værnes og høre folk snakke trøndersk igjen! Haha, bokmål irriterer meg seriøst. Også var det jo godt å komme hjem igjen også! Hadde gått i flere timer hver dag i Oslo, så hadde helt sykt vondt i fotene igår når vi var på gardermoen. Da var det godt å sette seg på flyet og komme seg hjem.

Fiint vær er det hjemme også, så nå sitter jeg ute å soler meg. Skal dele litt bilder senere idag, eller imorgen tenker jeg. Fra turen altså..

På bildene under har jeg på meg adidas buksa jeg kjøpte igår, lette etter den overalt siden størrelsen min var utsolgt. Var så glad når jeg fant størrelsen min rett før vi skulle dra hjem! Den er fra Urban, de har sååå mye kult der! Åh, dumt Urban ikke finnes i Levanger.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg