bilder fra Kristiansand

Hei! Idag er det nok en gang sol og varmt ute, deilig. Men kan ikke sole meg idag, ble litt brent igår hehe. Derfor kjeder jeg meg litt, men skal gå ut i skyggen etterpå og lese bok. Er ikke lenge til jeg er ferdig med Fifty Shades, etter den skal jeg begynne å lese ‘Et helt halvt år’ som jeg har hørt mye bra om! 

Tenkte å dele noen bilder fra plassen vi lå på i Kristiansand, det var såå fint der! Har jo allerede delt noen bilder, men det var dårlige iphone bilder. Så her kommer noen ordentlige bilder! 🙂 Savner plassen allerede.


I dette søte lille ”huset” lå jeg, tanta og søstra mi i. Så koselig plass! Vaskehuset, haha

Haha ble kanskje litt mange bilder i ett innlegg, men jaja. Tenkte å lage et eget innlegg med bilder fra dyreparken. Og bilder fra Svelvik osv.. Nå skal jeg komme meg litt ut i finværet. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg