en sommerdag

Hei! Nå er jeg på Verdal, hos mamma. Vi har vært hos mormor&morfar å grillet, også har vi badet på havfrua. Må nyte sommerdagene, nå som det straks går mot høst. *blir trist* Har ikke så mye å si, så her kommer noen bilder fra idag!

Elsker denne kjolen! Den har blitt mye brukt i sommer fordi den er så lett å ha på seg. Den er fra H&M om noen skulle lure. 🙂 Nå er det helt mørkt ute, og klokka er ikke 23 enda engang, men jeg liker!! Jeg hater når det er lyst hele døgnet, så at det blir mørkere tidligere gjør meg ingenting. Men nå skal jeg lese litt, før det blir natta. Godnatt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg