3T og new in

Hallo! Nå sitter jeg faktisk med laptopen i fanget, noe jeg ikke har gjort på sikkert en måned snart. Haha! Derfor har det blitt lite blogging også. Har ikke orket å sittet med varme pc’en i fanget når det føles ut som det er 100 varmegrader i lufta. Har seriøst vært så varmt den siste tida at jeg gleder meg til det er meldt regn imorgen. Da er det ille, når JEG vil ha regn! Tok meg selv i å si at jeg gleder meg til høsten her en dag, og det gjør jeg faktisk også. Merker at jeg takler varmen om sommeren mye dårligere enn jeg gjorde før, tenkte det samme i fjor også. Blir så utrolig sliten og slapp når det er så varmt, og føler meg svett og fæl 24/7. Ligger inne med vifta på full styrke foran meg. Haha, begynner jeg å bli gammel, tro?!

Uansett, jeg meldte meg inn på 3T her i Levanger idag! *føler meg flink* Det tok sin tid må jeg si, sluttet jo å trene for snart to år siden. Kjæresten meldte seg inn i forrige uke, og da fikk jeg plutselig motivasjon til å gjøre det selv også. Han fikk melding fra 3T idag om at hvis han vervet en person, fikk han 500kr (for å bruke på produkter hos 3T) og jeg fikk en gratis trenings sekk. Noe jeg faktisk trenge, så tommel opp for det! Må forresten si at 3T var noe heelt annet enn Sprek, det var jo sååå fint der! Og den fine utsikten! Tror jeg kommer til å trives godt der. Så nå er det bare å få rævva i gir, og begynne å trene igjen. 🙂

Ellers tenkte jeg å vise noen innkjøp fra Kristiansand. Handlet egentlig ikke så mye, men kjøpte meg et par sko som jeg virkelig elsker!

Åååh disse skoene! De er så fiine, og jeg er så utolig redd for å skitne dem til, haha. Fikk med sånn whitening greie da jeg kjøpte dem, sånn skogreie som skal holde dem hvite. Hvite sko er så fresht synes jeg, og det er så fint med en fin kjole, shorts, og ja, alt egentlig. De er fra Urban, og den butikken har så sykt mye kult! Jakken kjøpte jeg på XXL, og den var på salg. Det vises kanskje ikke så godt på bildet, men det er en kortjakke som går bare til midjen. Synes den var veldig fin.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg