fjellrypa

Nå har denne fjellrypa kommet seg hjem, hoho. Var jo som jeg sa tidligere, på fjelltur i helga. Bursdagsgave til morfar fra oss nærmeste, han er jo så glad i fjell og natur. Må si han er veldig sprek til å være 70 år! Vi var på en plass som het for høvringen brekkeseter. En veldig fin plass, fin natur, veldig fin natur faktisk. Høye fjell! På lørdag gikk vi alle tur sammen, på smuksjøseter. Tok en del bilder, som jeg tenker å redigere litt senere. Så det kommer bilder senere ikveld, eller imorgen. 

Nå skal jeg lage middag her, nemlig wok. Det er så godt synes jeg! Har ikke spist en dritt idag, så jeg holder på å sulte ihjel her, haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg