blurry

Var nettopp ute og tok litt bilder i høstmørket, men det skulle ikke være så enkelt. Veldig vanskelig å ta klare bilder uten stativ når det er mørkt ute. Slettet nesten alle bildene, men synes noen ble litt kule allikevel.

Fyy så kaldt det er ute nå for tiden! Det er bare å kle seg godt, for å si det sånn. Har veldig lyst på en ny vinterjakke, men finner liksom aldri noen jeg liker. Har lyst på en vinterjakke som er fin, men finner bare stygge jakker haha. Litt lyst på en svart parkas, med hvit fuskepels. Men det er ikke barebare å finne en slik jakke til meg som er så kort og smal. Skal til Trondheim med tantene mine i slutten av november, får se om jeg finner en da! Blææh, må begynne å handle julegaver snart også. Vil ikke være så sent ute med det i år, orker ikke noe stress i siste liten.

Uansett, fikk en pakke til i posten i går (føler jeg skriver jeg får pakker i posten hele tiden haha) og det var en liten dings fra Coverbrands. Ble overrasket over hvor kjappe de var i levering, tok bare to-tre dager før jeg fikk det jeg bestilte i posten! Har jo bestilt derfra før også, men da tok det litt lengre tid.

Jeg prøvde denne sist helg hos ei venninne, og elsket den fine brunfargen den ga! Jeg bruker den bare for å markere kinnbeina, siden den er litt mørk. Elsker den! Også var det salg på den da jeg bestilte den, og tror det er det enda. Har du denne, hva synes du? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg