hva jeg ønsker meg til jul

Nå tenkte jeg å lage et innlegg om hva jeg ønsker meg til jul! Egentlig så ønsker jeg meg helst penger, siden jeg skal spare til ny sofa. Men om jeg måtte velge noe annet, så har jeg samlet noe jeg ønsker meg under her. Kanskje du får noen tips til hva du kan handle i gaver til folk! 🙂

Dette ønsker jeg meg:

1. Sminkeoppbevaring HER. Kjempesnedig for meg som har alt av sminke strødd over alt akkurat nå. // 2. GHD heat protection HER denne tror jeg at jeg får i gave, har sagt at jeg ønsker meg den. Trenger virkelig en god varmebeskyttende til håret når jeg retter det! Jeg bruker nesten aldri det, fyfy. // 3. The balm bronzer HER denne ønsker jeg meg skikkelig, og kommer til å kjøpe den selv om jeg ikke får den til jul. Elskerrr the balm sine produkter! // 4. The balm blush HER denne har jeg også veldig lyst på, ettersom jeg ikke har noen blush akkurat nå. Likte fargen på denne! // 5. MAST rettetang HER jeg har ingen krølltang, men har veldig lyst på en. Så fint med krøller! Eller bølger, som jeg liker best. Ønsker meg den tykkeste krølltanga.


6. Mikke mus genser (XS) HER denne genseren var såå kul! // 7. VANS sko (str.36) HER de her har jeg siklet på lenge, men har ikke kjøpt dem enda. Kasta mine gamle vans sko i sommer, savner å ha et par. // 8. Ananas pynteting HER denne så jeg på faktisk en dag, men kjøpte den ikke. Fin å ha som pynt på stua! // 9. Svart saueskinn HER dette har jeg i hvitt, men har lyst på i sort også // 10. Canon linse, har ingen lenke til det da jeg ikke helt vet hvilken linse jeg vil ha. Men en ny linse har jeg veldig lyst på! // 11. Vaffeljern HER vaffeljern måå jeg jo bare få meg en eller annen gang. Vaffel er jo så godt! // 12. Hvitt kosepledd HER har bare stygge pledd, haha. Veldig lyst på et helt hvitt pledd. Helt ærlig ønsker jeg meg det fordi det er fint å ta bilder oppå det, av f.eks ting jeg har kjøpt osv. Haha! // 13. Blomstervase HER en fin vase ønsker jeg meg. Denne svarte hadde vært fin med hvite roser i for eksempel! // 14. Svart pyntepute HER noen svarte puter hadde passet så fint med den lysegråe sofaen jeg sparer til

Dette var noe jeg ønsker meg til jul! Fant du noe du likte som du kanskje kan kjøpe i julegave til noen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg