året som gikk – del 1

Jeg har aldri før laget et ”året som gikk” innlegg på bloggen før, så tenkte å gjøre det nå! Måtte gå igjennom arkivet for 2015 på bloggen for å huske hva jeg hadde gjort. Haha! Var faktisk veldig morsomt å se tilbake på det jeg har gjort og skrevet i bloggen. Mye koselig å se tilbake på og mange fine bilder jeg har glemt.
Vel, da begynner jeg!

– Jeg kjøpte meg ny iphone etter å ha hatt den gamle i over tre år. Jeg skulle egentlig kjøpe meg iphone 6, men så skulle jeg ha uten abonnemang (lol, hvorfor det?) og de hadde ikke iphone 6 for det enda. Så da ble det iphone 5s istedet. Fornøyd med den enda ihvertfall!

– Jeg fant et par høyhælte sko jeg absolutt måtte ha. Vel, jeg brukte dem en gang, og aldri mer. De var dritvonde å gå i, veldig synd!

– Jeg og Anders hadde Harry Potter-marathon. Vi så en film hver dag, og jeg husker vi synes det var så koselig! Vi hadde flyttet senga på stua og slasket som bare f.

– Jeg fikk plutselig lyst til å lese bøker, noe jeg ikke hadde gjort på flere år. Så jeg gikk til biblioteket og lånte en grøsser bok, som desverre sugde haha!

– Jeg flyttet klærne mine fra hybelen og inn i leiligheten til Anders. Jeg var jo alltid der uansett, og jeg sa opp hybelen til slutt.

– Jeg og Anders begynte å se The Walking Dead sammen, og ble helt hektet.

– Jeg farget håret lysere.

før og etter

– Jeg kjøpte meg verdens styggeste Hello Kitty drakt på ebay. Lol!

– Jeg var ute en del og tok bilder i kulda.

– Jeg trakk en visdomstann. Husker jeg gruvde meg ganske til dette! Skjønner ikke hvorfor, det var jo ikke noe vondt med bedøvelse og det hele var jo over på 1 minutt.

– Jeg ble helt hektet på mobilspill, og spilte Minion Rush nesten hele tiden. Haha..

 – Jeg leste den første boken av Fifty shades of Grey, og ble helt hekta.

– Denne måneden blogget jeg nesten ingenting, så derfor er det litt vanskelig å si hva jeg gjorde. Jeg husker rett og slett ikke! Men tror ikke det skjedde så mye uansett.

– Det ble påske, og jeg var bare hjemme å chillet hele påska. Var ikke på hytta i år, men var det i 2014 faktisk. Er veldig sjeldent jeg drar på hytta, kanskje jeg burde gjøre det i år igjen!

– Jeg begynte å se Bates Motel på netflix, en serie jeg likte veldig godt! Anders likte den serien også, og jeg gleder meg til neste sesong kommer. Om den i det heletatt kommer, da..? Noen som vet?

– Jeg bestemte meg for å begynne å jogge, og jogget vel en liten tur en dag. Men aldri mer enn det. Haha, veldig typisk meg…

– Jeg så fast 7 (var ikke det siste filmen?) og ble egentlig litt skuffet. Den var ikke så bra.

– Den 5.mai hadde jeg og Anders vært kjærester i 1 år!♥ Loveyou

– Jeg begynte å lese Fifty Shades bok nummer to.

– Den 15. mai var jeg i bursdagsselskap til morfaren min. Han ble hele 70 år! Han hadde storfeiring i et lokale på Verdal med over 60 folk.

– Jeg feiret 17.mai med pappa og familien på hans side. Vi så toget, og spiste vaffel etterpå på pook i Verdal. Senere på dagen var jeg og Anders med pappa og familien til Stiklestad og spiste middag der. Koselig dag!

– Jeg og Anders fikk oss kattunge, Nemi! Åhh husker denne dagen så godt. Han dro å hentet henne etter jobb, på Verdal. Da hun hadde blitt ordentlig kjent med oss, kom hun å la seg oppå oss i sofaen. Hun var en skikkelig kosete og tålmodig katt!♥ Vi ble så glad i henne, og vi savner henne sånn.

– Det ble endelig sommer!

– Jeg og familien på pappa sin side var å grillet sammen på Trones. Det blåste og var utrolig kaldt den dager husker jeg. Tror vi bare grillet pølsene og dro hjem igjen. Haha!

– Jeg så Fifty Shades filmen, og synes den var kjempesøt. Jeg ble ihvertfall ikke skuffet over filmen!

– Jeg farget håret mitt svart igjen. Klarte ikke lysere hår haha.

– Jeg hadde bursdag og ble 22 år i slutten av måneden, den 30. Gjorde ikke noe spesielt den dagen, var på Verdal på dagen husker jeg.

Det var 6 måneder! Deler opp dette innlegget, så kommer del 2 snart. Gjorde du noe spesielt i disse månedene? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg