so freakin cold

Herregud, i dag er det virkelig kaldt! Det er faktisk så kaldt at det er blitt is INNENFOR vinduskarmen! Bra leilighet, må jeg si… Det blir ikke skikkelig varmt, og alle ovnene er på. Så måtte hente en ekstra ovn vi egentlig ikke bruker for å sette på stua. Har satt den foran meg, så sitter å varmer meg på den.

I dag har jeg vasket og ryddet nesten hele dagen. Begynte å vaske kjøkkenet da Anders dro på jobb klokken 3, og holdt sikkert på der i 2 timer fordi det var så skittent. Etterpå ble det tørking av støv, vasking av gulv, vasking av klær, rydding av klær og nytt sengetøy. Nå lukter det så godt her! Og jeg gleder meg til å legge meg nydusjet i rent sengetøy i kveld.♥ Har akkurat spist kveldsmat, og nå skal jeg laste ned Sims 3 spillene. Det ble slettet fra PC’en da den var på reparasjon for en stund siden, bahh. 

Luffy ligger og sover i fotenden min, og jeg ligger godt gjemt under det gode pleddet jeg fikk i gave som du ser på bildene under. Du får ha en fin kveld!


Ikke så veldig fotogen i dag, heeheh

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg