ser jeg ut som en kid?

Hei, og god lørdag! Hva gjør du denne lørdagen? Selv er jeg hos mamma og skal sove over her til i morgen. Anders er på julebord i kveld med jobben, derfor dro jeg hit på besøk en tur. Har nettopp spist middag, tikka masala. Nå ser jeg og mamma på TV og bare slapper av.

Da jeg skulle ta toget til Verdal tidligere i dag, var det noe galt med billettautomaten slik at jeg ikke fikk til å kjøpe billett. Da togkonduktøren kom forklarte jeg at automaten ikke virket, og at jeg måtte kjøpe billett på toget istedet. ”Okei, barnebillett ja?”, og jeg ”Nei, voksen”. Og han bare ”Hva?!”. Han hørtes veldig overrasket ut, og etterpå så det ut som han ble litt flau faktisk. Haha! Man får kjøpt barnebillett når man er under 16 år, så han synes tydeligvis jeg så ut som er 15-16 åring. Jaja, ikke første gangen det skjer. Jeg tar det faktisk som en komplimang! Er det litt rart..? Jeg VIL se ung og liten ut, haha. Kan godt se ut som en 16 åring jeg, altså! Men synes ikke jeg gjør det selv, da. Ser jeg ut som en unge? xD


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg