et serietips

Hei, tenkte å dele et serie tips med dere! The Strain heter serien, og jeg begynte å se den i går kveld. Har kommet til episode 6 av sesong 1, og så langt liker jeg serien kjempegodt. HBO Nordic har serien. Om du er glad i å se serier, og er lei av Netflix, så lag deg HBO Nordic! Seriøst! Der er det kjempemange bra serier, mange av dem har jeg aldri hørt om før. Noe for alle vil jeg tro. Likte denne serien mye bedre enn ‘Shannara Chronicles’, som jeg også har begynt å se på. Men virket bra det og!

Nå skal jeg se videre. Anders har sovnet, og han ser denne serien med meg. Men jeg bare må se en episode til. Haha, sorry Anders!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg