levanger

Noen bilder jeg tok en dag. Ikke kjempebrae, men aja. Levanger er en søt liten by! 🙂

Nå holder Anders på å lage mat. Er såå sulten! Biff, brokkoli og chips står på menyen i dag. Vi kjøpte oss ny frityrkoker her en dag, en som er litt mindre. Eller, den ser ikke så mye mindre ut, men er mindre olje å ha oppi denne. Den andre var dessuten veeeldig skitten, gikk heller ikke å vaske den helt ren. Så da ble det en ny! Var ikke så dyr heller, 599 eller 699 tror jeg det var.

Jeg får neste hjelpe til. Om jeg får lov, haha. Anders mener jeg suger på kjøkkenet (som er ganske så sant) og vil lage maten selv, spesielt biffen. Jeg brenner biffen hver gang, haha huff. Dere få ha god helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg