på jakt etter ny sofa

God kveld! Her tar jeg det bare rolig, ligger i sofaen og slapper av. Ikke så veldig spennende med andre ord. 

Jeg prøver å finne en ny sofa som er fin, og som ikke så alt for dyr. Jeg har lenge ønsket meg en ny sofa, og nå når jeg fikk 5000,- til jul, så har jeg begynt å spart opp litt. Jeg har bare 6500, så har fortsatt litt igjen å spare. Men det går fort om jeg er flink. Ønsker meg en lysegrå hjørnesofa med sjeslong. Det er noe med meg og gråe sofaer, hehe! De fleste jeg har sett på ligger rundt 12-15.000,- ,men jeg synes det er verdt det. Sparer heller litt lengre for noe med god kvalitet. 

Her er noen av sofaene jeg synes er fine!


Fra bohus HER 


Fra bohus HER Fikk ikke til å ta bilde av den i lysegrå farge.


Fra møbelringen HER


Fra fagmøbler HER


Fra trademax HER

Hva synes du om sofaene? Noen som har bestilt sofa fra trademax.no? Har lest at det har vært mye tull med levering, og at varene er feil eller ikke kommer. Kjipt isåfall, for det er ganske billig der. Uansett, jeg liker den første sofaen best. Den ser utrolig god ut ihvertfall! Så jeg troor det blir den til slutt. 🙂

Fine møbler er viktig i eget hjem føler jeg, så det er definitivt noe jeg må begynne å spare mer til å få kjøpt. Er jo mye fint på IKEA, som heller ikke er så dyrt. Etter jeg har fått kjøpt meg sofa må jeg en tur på IKEA tror jeg. Vil blandt annet kjøpe et mindre bord, og noen nye gulvmatter. Og kanskje noen hyller. Ah, har så lyst til å flytte snart, og dekorere litt mer slik som jeg vil ha det. Anders kan få bestemme bittelitt, men bare litt haha. Neida..

Slik ser min drømmestue ut ↓♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg