sjalu på kjæresten

Hei! Nå har jeg kommet meg hjem til Levanger igjen. Glemte selvsagt kameraet mitt i Verdal, men tror det ornder seg. Får ikke vist noen bilder jeg tok i dag da, av all snøen som har kommet hit. Men alle har vel sett snø før uansett, hehe!

Har søkt litt rundt på nettet om det er noen som ordnet negler her i Levanger/Verdal, som da altså kan det skikkelig. Finner ikke ut så mye, så mulig jeg må til Trondheim. Har ihvertfall veldig lyst til å ornde neglene mine, altså sette på lengre negler. Fine, lange negler er jo såå fint da! Istad lå jeg og studerte ansiktet til Anders, og jeg blir nesten sjalu. Han har så lange vipper. Haha! Jeg bruker ofte å spørre han om jeg kan få nappe brynene hans, for da hadde dem blitt perfekt. Men han er jo gutt, så det får jeg ikke lov til. Buhu 🙁 Haha, neida. Mine egne bryn er jo helt ødelagt etter den tiden i ungdomsårnene da jeg desverre nappet dem ihjel. Øyenvippene er heller ikke noe å skryte av da de er tynne og pistrete. Hadde jeg hatt råd skulle jeg ha gjort som toppbloggerne gjør, ta vippeextenions, løsnegler og fikset bryn annenhver uke. De er heldige der altså!

Jeg skal se film nå. Ha en fin kveld ♥

5 kommentarer
    1. La beautè på steinkjer e kjempeflink 🙂 æ e ihvertfall kjempefornøyd! Lægg negla å vippa, vare ca 4-6 uka, alt ettersom 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg