Dag 2 – noen rare ting jeg gjør når jeg er alene

Dag 1 – Noen rare ting jeg gjør når jeg er alene

Hmm, nå må jeg tenke. Blæh, vanskelig å si, er jo ikke akkurat sånn at jeg gjør så mye rart fordi om jeg er alene. Men noen punkter må jeg vel få med allikevel.

– Jeg snakker til katten min hele tiden.

– Jeg drikker rett fra flasken/juiceboksen når jeg er alene, og når Anders ikke ser det. Hehehe. 

– Når jeg er alene bruker jeg noen ganger å eksperimere med sminke, bare for at jeg kjeder meg. Og så vasker jeg av sminken rett før noen kommer hjem. En gang hadde jeg fått for meg at jeg skulle sminke meg litt mer ”emo” eller ”vampyraktig” og ha en miniphotoshoot her hjemme. Plutselig sier Anders at han slutter tidligere på jobb, og jeg fyker rett inn på badet og vasker hele trynet. Litt flaut om han hadde kommet hjem og jeg sto der sminket som en vampyr liksom. Haha!

Ja, det var vel det. Fant ikke på mer! Sorry, hehe. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg