noen irriterende ting på facebook

1. Når jeg deler noe via noen andre, på min egen vegg, f.eks en video. Så begynner folk å kommentere og tagge sine venner på det JEG har delt, isteden for å gå inn på orginalvideoen. Så får jeg masse ‘tagging av venner’ kommentarer på det jeg har delt. Kan de ikke heller bare trykke seg inn på orginalvideoen, og kommentere der heller? Der det allerede er masse kommentarer fra før liksom!

2. Når folk sletter meg, for og så legge meg til igjen, så slette meg, og igjen legge meg til. Dette har skjedd flere ganger. Det er jo helt okei såklart om personen har laget seg ny profil. Men det har skjedd mange ganger (ofte er det de samme personene) at folk legger meg til som venn, og en stund senere så får jeg en ny venneforespørsel fra samme person, som da altså har slettet meg. Javel, tenker jeg, og godtar personen igjen. Så kan det gå noen uker/måneder, så får jeg venneforespørsel IGJEN. Hva er greia?! Har jeg gjort noe galt, eller what liksom? Spesielt.

3. Folk som hele tiden legger ut quotes, visdomsord og statuser som ”ingen er perfekt og blabla…”. Dere skjønner hva jeg mener. Irriterer meg egentlig ikke over dette, men ååh. Synes det er så teit, haha.

4. Når noen f.eks skriver en status om at de er på sykehuset. Så begynner folk å spørre om hva som har skjedd, men ikke får noe svar. Eller når noen skriver en sutrestatus, men ikke skriver hva som har skjedd. Og bare skriver ”tar det på chat” når noen spør. Hvaaaa er greia?

5. Folk som deler syke videoer på sin egen vegg. For en stund siden var det en på vennelista mi som delte en video av en unge som ble mishandlet. En annen gang var det en som delte en video der en hund ble kastet flere meter ned i bakken. Hva i all verden er dette å dele? 

Noe du er enig i, som irriterer deg og? Vet jeg har skrevet et lignende innlegg før. Fant det ikke igjen, så jeg skrev et nytt.

~~~

Nå ligger jeg i sofaen og leser litt blogger. Jeg sov i hele 16!! timer i natt, så jeg er litt svimmel og fjern i hodet akkurat nå. Har ikke orka å sminket meg eller noe i dag, føler meg skikkelig bomsete, haha. 

Har stjålet genseren til Anders i dag. Den er så god! Hihi♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg