Dag 15 – Mine synspunkter på mainstream musikk

Dag 15 – Mine synspunkter på mainstream musikk

Jeg synes mye mainstream musikk er bra. Jeg hører på en del mainstream musikk selv, men mye annet også. Hører litt forskjellig, men er allikevel ganske kresen når det kommer til musikk. Jeg har nok ganske dårlig musikksmak også, tror jeg, haha. Men om jeg finner en bra sang, enten det er rock eller Britney Spears, hører jeg på den liksom. Vet ikke hva mer jeg skal si!

Mange er skikkelig interessert i musikk, slik er ikke jeg. Jeg ser aldri på musikkvideoer, og jeg får aldri med meg hva en sang handler om. Jeg driter egentlig i teksten, bare melodien er bra så er jeg fornøyd. Jeg liker heller ikke så veldig godt å høre musikk på anlegg (klarer ikke å slappe av da, aner ikke hvorfor), liker helst å høre i hodetelefoner. Hører kun på anlegg når jeg fester!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg