Dag 16 – Min favorittfilm, og hvorfor

Dag 16 Min favorittfilm, og hvorfor

Favoritt film(ene) må nok bli Harry Potter. Den første Harry Potter filmen så jeg på kino da jeg var 8 år gammel. Den siste filmen kom vel ut i 2011, om jeg ikke tar helt feil. Da hadde jeg sett Harry Potter på kino hvert år, sammen med to av tantene mine, i 9 år! Så Harry Potter ble en del av barndommen min. Vi gledet oss SÅ mye da en ny film kom ut på kino, og bestilte nesten alltid billett til premieren. Jeg savner det. Harry Potter in my ♥. Må nok se filmene på nytt en dag igjen! Hadde maraton på denne tiden i fjor faktisk, sammen med Anders. 

harry potter, hogwarts, and magic-bilde
harry potter, hogwarts, and luna-bilde

harry potter, hermione granger, and emma watson-bilde
dobby, harry potter, and free-bilde

christmas, harry potter, and hogwarts-bilde
happy, gif, and harry potter-bilde

♥♥♥

Husker jeg var forelsket i Harry da jeg var liten, hahaha! Hva er din favorittfilm?


4 kommentarer
    1. ååå Harry Potter in my heart always <3
      heh.. You know me. Hadd å maraton på nyåret i fjor, tvinga Tor å ein kompis t å sitti å sjå all 8 filman me mæ, friste å ha maraton ijænn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg