2 stk matvrak

Hei! Jeg og Anders har nettopp spist middag. Ovnsstekt kylling, gulrot og brokkoli, med ris. Maten ble helt OK. Anders hadde krydret med noe rart krydder jeg ikke likte så godt, og brokkolien ble litt tørr. Haha, men man må bare prøve seg frem. Neste gang steker jeg heller grønnsakene selv. 

Ser veldig godt ut da! Eller hva? 

I dag har det skjedd veldig lite. Var å besøkte morfar på sykehuset tidligere i dag, han har operert kneet. I morgen drar jeg en tur på Verdal på besøk til mamma. Nei, nå skal jeg og Anders se en film. Vi sneiks!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg