Dag 17 – Et problem jeg har hatt

Dag 17 Et problem jeg har hatt

Hmm. Har hatt mange problemer i livet da hehe. Men på skolen hadde jeg lære og konsentrasjonsvansker. Slet en del med motivasjonen i tillegg, pga det. Jeg fikk ikke hjelp med det før jeg begynte på videregående, men da var det jo litt for sent. Hjelp skulle jeg fått allerede på barneskolen! Dette har gjort meg litt ”dum”. Altså jeg kan veldig lite om ting, null kunnskap. På ungdomskolen skulket jeg veldig ofte. Følte ikke jeg fikk til noen ting, og i tillegg trivdes jeg ikke spesielt godt. Jeg hadde jo venner, og hadde det veldig morsomt med dem. Men jeg ble en del mobbet pga. utseendet mitt, og for at jeg var så sjenert. Mobbingen gjorde ikke akkurat saken bedre, så noen dager nektet jeg å dra på skolen. På videregående fikk jeg meg kjæreste, så da dro jeg heller hjem til han, istedet for å dra på skolen. Jeg hadde nuuull motivasjon!

Tja, det var et problem jeg har hatt. Konsentrasjonen kan jeg slite litt med fortsatt, men føler den er blitt bedre nå. Hadde egentlig mest bare dårlig konsentrasjon når det kom til skolearbeid, og ikke så mye ellers.


Et gammelt bilde av meg fra ungdomskolen, hoho cute!


4 kommentarer
    1. Det er desverre mange som sliter med lære- og konsentrasjonsvansker som ikke blir oppdaget og får hjelp.. Hjelpen skulle kommet tidlig, slik som du sier allerede på barneskolen. Jeg håper virkelig at ting går bedre for deg nå!
      Du var supersøt på bilde da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg