snør igjen

Noen bilder jeg tok for et par uker siden. Nå snør det her igjen, og er allerede blitt masse snø ute. I morgen tidlig er det sikkert dritmye snø. Stakkars dem som må måke snø før de kjører på jobb! Da hadde ikke jeg blitt spesielt glad for å si det sånn, haha. Nå har jeg ingen bil da, og heller ingen jobb å dra til om morgenen. Men skulle virkelig ønske jeg hadde bil og lappen! Irriterer meg at jeg ikke har lappen enda, men det er min egen feil. Snart 23 år og har ikke førerkort, ikke bra. Til våren skal jeg øvelseskjøre igjen, så tenker jeg at jeg begynner å ta kjøretimer i sommer. Jeg MÅ! Lappen burde ha vært i boks for lenge siden, huff. Jeg bare haaater å kjøre bil. 🙁

Nå er jeg på Verdal hos mamma. Føler jeg skriver at jeg er på Verdal hele tiden nesten, haha. Men ettersom jeg ikke har jobb, og Anders jobber, så kan det bli litt kjedelig å bare være hjemme hver dag. Det er derfor jeg skulle ønske jeg hadde bil, så kunne jeg kjørt litt frem og tilbake når jeg har lyst. Veldig stress med tog hele tiden! Sånn går det når man er treg, ehhe. 

Ser det ble mange bilder i dette innlegget, men mange er vel bedre enn ingen? ;-b

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg