home

Hellå! De fleste ligger vel å sover nå. Skal legge meg om ikke så alt for lenge jeg også, skal bare se litt serie først. Har begynt å sett to nye serier nå på HBO, ‘Red road’ og ‘Fargo’. Har bare sett noen episoder av hver serie, men begge virker bra. Anbefales! Haha, følger med på så mange forskjellige serier nå at jeg har ikke telling. Greit å variere litt også da, om man blir lei av å se på samme serie i strekk. 

Uansett, i dag kom jeg tilbake til Levanger igjen. Hjem til Anders og Luffy, det er alltid best.♥ Begge ligger å sover nå.


Slenger med et 3 år gammelt bilde fra arkivet. GUD her var jeg brun! Herregud, jeg tok seriøst myye sol før i tiden. I 16 års alderen tok jeg faktisk sol opptil 4-5 ganger i uka. Jeg ble jo til slutt kjempebrun, og jeg elsket det. Nå som jeg er blitt eldre betyr ikke brunfargen så mye lenger. Men når jeg ser på dette bildet, får jeg lyst til å bade meg i solarium igjen. For nå begynner fargen å dabbe av. Jeg er fortsatt ikke blek, har faktisk litt farge enda. Har ikke tatt så mye sol de siste 2 årene, men er enda ikke blitt blek. Det tror jeg har noe med at jeg solte meg så mye før. Eneste plassene jeg ikke er så brun er på armene, brystet og i ansiktet. Magen, ryggen og beina er faktisk litt brun enda.

Nok om det, goodnight!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg