Dag 22 – Beskriv 5 svakheter du har

Dag 22 – Beskriv 5 svakheter du har

1. Jeg er innadvendt, og synes det er vanskelig å bli kjent med folk. 

2. Jeg kan bli lett irritert hvis jeg ikke får til noe. Blir sint og utrolig frustrert, og gir opp veldig lett.

3. Jeg sammenligner meg selv med andre. Føler meg som en taper i forhold til alle nesten.

4. Jeg undergvurderer meg selv, og tror ikke at jeg får til noen ting bra nok. Har ikke den beste selvtilliten.

5. Jeg eier ikke retningssans. Jeg gruer meg til den dagen jeg får bil og skal kjøre til forskjellige plasser alene. Altså, jeg hadde sikkert rotet meg bort bare jeg skulle kjørt til Trondheim, og hadde sikkert havnet en helt annen plass. Lol, men seriøst.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg