Dag 23 – Mine favoritt blogger

Dag 23 – Mine favoritt blogger

Hvem som er mine favorittbloggere har jeg skrevet et innlegg om før.  Så da bare limer jeg det inn her.



www.sophieelise.blogg.no

Min favorittblogger nummer 1, er helt klart Sophie Elise. FOR ei rå dame! Jeg elsker at hun er så ekte på bloggen sin, og at hun er såpass sterk som hun er, med tanke på all ufortjent dritt hun får slengt mot seg. Også skriver hun så bra!


www.carolinebergeriksen.no

Caroline sin blogg, er ikke en typisk blogg jeg leser. Noe av det hun skriver om, som f.eks trening, er ikke jeg så interessert i. Men jeg har lest bloggen hennes så lenge, så jeg klarer liksom ikke helt å slutte. Jeg liker jo bloggen hennes. Kvaliteten er jo dødsbra!


www.heddaingeborgvik.no

Hedda skriver veldig uten filter, og litt mer ”rett fram”. Jeg bare liker måten hun skriver på, og har skrevet mange gode, meningsfylte innlegg.


www.emiliesskap.blogg.no

Emilie skriver hvordan det er å være gutt, men som egentlig føler seg som jente. På bloggen får vi følge hennes reise til å ”komme ut av skapet”, og bli jente på heltid. Ellers så skriver hun veldig bra og morsomt!


www.jessicawaldorf.blogg.no

Denne bloggen har jeg fulgt litt nå og da, men leser den fast nå. Hun som skriver bloggen (tror hun heter Christina) skriver om mye interessante temaer. Hun her skriver også veldig bra, noe som er veldig viktig for meg som leser.


www.kissies.se

Kissie, eller Alexandra som hun heter, har jeg fulgt i ca. 7 år tror jeg. Jeg husker da hun startet å blogge, hun provoserte syykt mye, og hun kranglet jo med hele svenske bloggverdenen haha. Tror egentlig ingen likte henne spesielt godt, men nå i dag er hun heelt annerledes. Siden har jeg bare fulgt bloggen hennes.


www.dreakarlsen.com

På denne bloggen får man lese litt av hvert, men mest om foto og hvordan det er å være bipolar. Veldig interessangt å lese om, synes jeg! Foto også, da det er noe jeg liker å holde på med selv.

Leser jo fler blogger også, men de over er dem jeg er innom hver dag. Hvilke blogger leser du?


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg