hvilken sofa?

Hallois. Nå er jeg hjemme i Levanger igjen. Har nettopp støvsugd, tørket støv, skiftet på kattedoet og vasket doen. Noen ekstra husmor-poeng til meg, eller? Haha.. Liker å ha det ryddig og fint. 

Anyway. Før i dag dro jeg en tur til Bohus og så litt. Skulle se på sofa, men så litt på interiør også. Åh, som jeg drømmer meg bort når jeg ser på interiør og slikt. Er jo så masse fint som jeg får lyst på! Etter jeg har kjøpt sofa, stuebord og litt diverse møbler, skal jeg begynne å kjøpe litt mer småting som interiør. Nå er det ikke lenge igjen til jeg kan kjøpe sofa heller, ENDELIG! Må spare i en måned til, så har jeg råd. Det er to sofaer jeg har lyst på fra Bohus, men trooor jeg vet hvilken jeg har mest lyst på. ↓


Den? 

Eller den? Først tenkte jeg å kjøpe den øverste, den er også 1000kr billigere. Men så synes jeg egentlig den nederste har finere gråfarge, og er generelt finere synes jeg. Så tror kanskje det blir den, da. Åååh, gleder meg! Haha, føler jeg snakker mye om sofa om dagen. Men føles som jeg har spart i 100år nå, så gleder meg til jeg endelig kan gå å kjøpe den forbaska sofaen. 

Satt å lekte litt på polyvore i dag når jeg kjeda meg, og slik ble resultatet. ↑ Dette er veldig min stil. Jeg liker å ha det lyst, lyse vegger og lyst gulv. Og mest lyse møbler, så kan jeg pynte med litt mørkere gjenstander her og der. Jeg liker det litt sånn chic, men samtidig kult. Stuebord er jeg usikker på om jeg vil ha svart eller ikke, men det er jo litt kult med svart. Ellers liker jeg lyse møbler. Åå, hadde jeg vært rik skulle jeg ha dekorert og ordnet det akkurat som jeg ville hatt det. *drømmer meg bort*

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg