skrikende unger

Var ute å gikk tidligere i dag, og foran meg gikk en liten familie. Den minste ungen var vel 1-2 år eller noe sånt. Og HERREGUD som ungen hylte, jeg hørte på musikk meg måtte ta ut ørepluggene for å høre hvilken lyd det var. Hørtes ut som en liten gris som ble stukket med kniv. Noe sånt. Unger er søte, men virkelig irriterende. Haha.. Ser det blir fler og fler på min alder (og under min alder) som får barn. Ikke et barn, men 2-3 barn. Jeg skjønner ikke at noen gidder å få barn i så ung alder. Nei, det forstår jeg faktisk ikke. Virker som alle jenter synes barn er såå søte og aww. Der er jeg heeelt motsatt, jeg eier ikke morsinnstinkt, haha. Kanskje om 10 år.

Anywaysss. Jeg har vært på et møte angående praksisplass på Kid, og jeg fikk praksisplassen! Det er jo bra, så skal være der 3 ganger i uka aller først. Nå har Anders dratt på jobb, så jeg er hjemme alene. Med Luffy, da. Han sover hehe. I kveld skal jeg på kino og se skrekkfilmen The boy, yey! Skal dit med en kompis, vi begge er veldig glade i skrekkfilmer. Så håper den skremmer oss skikkelig, haha! 

Måtte nesten tvinge meg foran kameraet og ta noen nye bilder av meg selv til bloggen. Håret mitt spiller ikke på lag med meg for tiden, og når håret føles fælt, føler jeg meg fæl. Hår har så mye å si! Det føles skikkelig slitt og tørt. I tillegg har jeg sikkert 3cm ettervekst, og hårfargen har begynt å gå ut. Håret er sånn rødbrun-ish, åh. Kan ikke farge det enda heller, vil ikke slite det enda mer liksom. Skal kure det skikkelig i dag, så får jeg håpe det blir bedre. Må nok klippe tuppene litt snart også. Gleder meg til jeg har laaangt hår, jeg! Skal ALDRI klippe meg kort igjen.

Nå skal jeg se litt serier. Har begynt å sett på The affair, og serien er helt OK. Litt kjedelig, egentlig. Handler om to ektepar som er utro, så da blir det jo litt drama da. Og drama liker vi, haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg