dritt

Humøret mitt har vært skikkelig dritt de siste par dagene. Det har ikke skjedd noe spesielt, bare føler meg ikke helt bra og humøret er helt dass. Men noen slike dager har vel alle. Det er litt bedre nå da. Har bare surmult og vært irritabel, og det er ikke engang uka mi. Haha.. Hater bare livet litt. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var en helt annen person personlighetsmessig, som har kommet lengre i livet, med bra jobb, bil, hus og alt. Føler jeg sitter så jævlig fast på grunn av hvordan jeg er som person. Jeg klarer jo ikke å komme noen vei her i livet. Åååh fuck it, altså. Jeg blir så lei av meg selv.

Haha, herregud. Jaja. Nok sutring fra meg. Sola skinner ute, og det gjør meg også sur. Har ikke lyst til å ut, og da får jeg samtidig litt dårlig samvittighet. Vil jo egentlig sole meg! Men det får bli en annen dag. Litt kaldt å ligge ute å sole seg nå uansett. Nå skal jeg bare surmule videre, og prøve å bli i litt bedre humør. Anders er på butikken, og kjøper meg saltsild og sjokolade til meg. Da blir jeg litt gladere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg