min lørdag

Hey! Og god helg, forresten. I dag var jeg veldig usikker på om jeg skulle drikke eller ikke, men ble heller rolig. Bruker heller pengene på god mat og snacks, enn alkohol. Var på butikken istad og kjøpte inn til lasagne, potetgull med dipp og smågodt. Nammis! Frista ikke å ut i dag siden det høljregnet, men nå er plutselig været mye bedre. Sola er til og med fremme, tror ikke jeg har sett den på over en uke. Neste uke er det meldt over 20 grader og sol, ååå som jeg lengter etter fint vær igjen. Har nesten bare hatt overskyer og regn de siste ukene. Håper vi ihvertfall kan få litt fint vær den siste delen av sommeren. Men nok om været, haha!



Lille Suzie har vokst kjempemye siden vi fikk henne! Det er over to måneder siden vi fikk henne nå, tiden går så sinnsykt fort. Vi fikk henne en måned for tidlig, og derfor sutter hun veldig mye. Hun sutter faktisk på labben sin, litt søtt, men håper hun slutter med det etterhvert. Med en gang hun får kos så begynner hun med suttinga. Noen tips som kan få henne til å slutte? Tenker å kjøpe sånn skjerm for å ha på henne når hun begynner med det. Uansett, det går veldig fint med henne og Luffy sammen. De leker og herjer, men tror han blir litt smålei av henne noen ganger. Haha! 🙂

Et bilde jeg kjøpte på kid i går. Jeg haaater sånne ”do what you love everyday” inspobilder osv, haha er det verste jeg ser. Men dette var litt kult synes jeg! Tenkte å henge det opp ved siden av et mindre bilde, pluss at jeg skal kjøpe et bilde fra kremmerhuset (et sånn firkantet svarthvitt bilde med ei dame med pannelugg, vet ikke om dere har sett det? ELSKER det bildet!) å henge ved siden av. Tror det hadde blitt fint.



Nååå blir det serie og farging av hår. Jeg har ikke farget det på over tre måneder nå, så etterveksten vises veldig. Ikke spesielt pent. Savner svart hår! Men først skal jeg se en episode av Outlander på viaplay. Dere får ha ei fin helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg