serietips?

Hallo! Nå er jeg i Verdal, tok toget hit i formiddag. Har nettopp spist pizza, pernilles pizza. Nam! Er egentlig litt trøtt, og har litt vondt i hodet. Så tror jeg skal meg en liten powernap.

Ellers har jeg sett ferdig sesong 2 av Outlander. Åå, den serien er så bra! Nå gleder jeg meg til sesong 3, men det blir nok en stund til enda. Nå lurer jeg bare på HVA jeg skal se på?! Noen serietips? Jeg får vel bare prøve å finne meg en ny bra serie. Men det er ikke så lett heller, synes alltid det er så vanskelig å skulle sette seg inn i en ny serie. Alle serier virker dårlig i starten, men plutselig viser det seg at den er bra etter noen episoder. Outlander for eksempel, den synes jeg virka dårlig i starten, men ga serien en sjangse uansett. Og den var jo kjempebra!

Føles absolutt ikke som lørdag i dag, kjennes ut som det er søndag. Har vel noe med at jeg ikke skal feste. Det blir nok ikke noe mer festing på en god stund heller nå, må spare alle pengene mine nå før jeg skal opereres. Og kan heller ikke drikke på 3 uker etterpå. Uansett, nå skal jeg legge vekk PC’en.

4 kommentarer
    1. Shameless (US)
      Orphan Black.
      The Americans.
      The big bang theory.
      Baby daddy.
      Young And hungry.
      Marvel: Agents of Shield.
      Prison Break.
      Life Unexpected.

    2. Stranger things på netflix. Nostalgi og referanse på en rekke 80 talls filmer. Uasett verdt å sjekke opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg