noen ting jeg skulle ønske jeg var flink til

Jeg har tenkt over en del ting jeg skulle ønske jeg kunne vært flink i, og hatt et lite talent innen. Tenkte å dele hva her med dere! 🙂


 Things I wish I was good in 

Å tegne. Jeg skulle ønske jeg kunne ha tegnet proft. Det hadde vært så kult! Å tegne er noe jeg aldri kommer til å kunne bli god i, tror jeg. Suger til å skrive og tegne fint, haha. Men om jeg hadde kunnet det, ser jeg for meg mange kule tegninger jeg kunne ha lagd.

– Legge sminke. Jeg kan jo å sminke meg, det er ikke noe problem liksom, men jeg skulle ønske jeg var flinkere. Ser så utrolig mange jenter på instagram som kan å legge sminke helt sykt rått. Ser jo ut som nesten alle kan å legge sminke på et proft nivå. Jeg vil også!! Det er jo på en måte litt kunstnerisk, egentlig. Eller hva man skal si. Kult av ansiktet til en person kan blir SÅ annerledes og finere etter at sminken er på.

– Forstå engelsk bedre. Jeg forstår jo basic engelsk, men ellers er ganske dårlig i språket. Jeg skulle ønske jeg kunne mer engelsk, og at jeg kunne snakke det nogenlunde flytende. Blir skikkelig flau når noen snakker engelsk til meg, og jeg må svare på engelsk tilbake. Jeg er skikkelig dårlig til å snakke det, hahah! Når jeg f.eks skal se film der de snakker engelsk, så må jeg ha norsk tekst. Litt irriterende hvis filmen er lastet ned, og jeg ikke finner tekst. Jeg vil nok bli flinkere med tiden, da.

– Synge. Hadde vært litt kult om jeg kunne ha sunget! Sånn ordentlig bra liksom. Jeg suger til å synge, desverre. Så synging kan jeg bare glemme, ehe.

– Kunne photoshop. Jeg ser så mange kule og fine photoshopet bilder! Skulle ønske jeg bare hadde orka å satt med ned og lært det. Men det blir aldri så jeg gidder. Hadde vært gøy å både kunne redigere bilder bra, og å laget fantasibilder og slikt. Akkurat nå er jeg fornøyd med lightroom til redigering av bilder.

– Fotografere proft. Det er fire år siden jeg fikk canon kameraet mitt. Og det har blitt flittig brukt, men jeg har liksom aldri lært med å ta skikkelige bilder. Det er det som er så typisk meg. Jeg klarer ikke helt å sette meg inn i ting, selv om det ikke trenger å være så vanskelig. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn, men jeg synes det er litt vanskelig å lære..?

– Lage bloggdesign. Åh, om jeg bare hadde kunnet å laget bloggdesign! Sånn at jeg hadde sluppet å måtte ha hjelp fra andre, og betale for det. Fiksa på designet mitt i vår, men begynner å bli lei nå. Vil ha en ”roligere” header, og mer ryddig og lyst. I tillegg vil jeg at det skal funke bra på mobil. Koster jo flesk å betale for et skikkelig bloggdesign. Tror det er mellom 800-1300 kroner? Ikke så uforståelig da, siden de som lager design må holde på i flere timer.



Det var noe jeg skulle ønske jeg kunne/hadde vært flink i. Noe over eller noe annet du skulle ønske du var god i, eller som du er god i? Tell me! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg