julegavetips

Her kommer noen julegavetips til hva du kan kjøpe til venninna di, moren din, eller noen andre. Jeg tar utgangspunkt i hva jeg selv hadde kunne ønsket å få i julegave. Så dette blir nok mest gaver for jenter. Here we go!

CHRISTMAS PRESENTS


Plakater og rammer HER, lammeskinn fra Nille HER. Plakatene synes jeg er såå fine! Dem skal jeg kjøpe selv senere, tenkte å henge begge to ved siden av hverandre på soverommet. Lammeskinnet så jeg på Nille her en dag, det ønsker jeg meg selv også. Hadde blitt kjempefint til en lysegrå sofa som vi skal kjøpe oss senere.


Stakelysholdere og vase fra Tilbords, og sminke organiser fra blivakker, kan kjøpes HER. Sminke organiseren får du til bare 239kr nå, den koster egentlig 599,-. Så det er et bra kjøp til noen som eier mye sminke! Lysestakene og vasen synes jeg er såå fin, ønsker meg! *hinthint* haha


Duftlys HER, bodybutter med lukt av coconut HER og timberlands HER. Duftlys er alltid fint å få, det er jo så koselig og så lukter det kjempegodt. Bodybutteren med lukt av coconut hadde jeg selv før, og der lukter så sykt godt! Elsker denne, må kjøpe en ny ganske snart. Timberlandskoene er dødsfine synes jeg, har kjempelyst på dem selv. Men så har jeg lovet meg selv å ikke kjøpe flere hvite sko, såå… Fin julegave å få da, til noen som klarer å ta vare på hvite sko, hehe!


Tøfler HER, pelspledd fra Kid, hårkur HER. Tøfler kan være fint å gi, det hadde ihvertfall jeg blitt glad for. Elsker å gå med tøfler hjemme! Pelspledd er også fint å gi, dette pleddet har vi på Kid og det er supermykt. Det er halv pris på det nå forresten, løp og kjøp i julegave til noen! Hårkur kan være fint å gi til noen som ikke er så flink til å ta vare på håret sitt, hehe. 😉


Veske HER, dusk som man kan henge på veska HER, votter HER. Vesken er fra Nelly, og fin å gi til for eksempel mor. Dyr er den heller ikke, 399,- for den. Dusker er veldig fint å henge på ensfargede vesker synes jeg, det piffer liksom opp vesken litt. Varme votter kan være fint å gi nå som vi går mot vinter.
 


Sånn, det var noen tips! Nå står middagslaging på planen, og senere i kveld skal jeg på kino med Mona og Ivan. Vi skal (seff) se skrekkfilm, Blair Witch heter den. Håper den ikke suger, haha. Hadde ikke fått så bra rating så jeg. Kom ikke som noe sjokk da, de fleste skrekkfilmer suger egentlig. Hah, men drar på kino og betaler for å se skrekkfilm gjør vi allikevel. 😉 Vi alle tre er like glade i skumle filmer, så alltid når det kommer er ny en på kino MÅÅ jeg dra å se. Har du sett den?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg