burrring

Hallo! Våkna for et par timer siden, og har nettopp spist taco. Egentlig er jeg drit lei av taco! Haha.. Kjeder meg nå, angrer på jeg ikke dro innom polet. Jaja, får vel bare kjede meg, da. Får vel se en film eller noe og spise godteri.

I går var jeg i Trondheim på shopping med tantene mine. Fikk handlet en del julegaver, så nå er jeg snart ferdig med alle. Yayy! Greit å være ferdig med det i god tid synes jeg, ikke så gøy å stresse med gaver i desember, da er jo butikkene stappet. Hadde det veldig koselig i går da! Dro rundt ni på morgenen, og var ikke hjemme før ni på kvelden igjen. Vi spiste på bighorn, og var innom ikea en tur også. Viser bilder av det jeg kjøpte til meg selv i morgen! Dere får ha en fin helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg