uken som gikk

Uken som gikk

AKKURAT NÅ
Akkurat nå har jeg tatt bilder av innkjøpene fra Trondheim, et innlegg om det kommer senere i dag!

 

UKENS OPPTUR
Ukens opptur må være da jeg ble med tantene mine og bestemor til Trondheim. Elsker Trondheim, er så koselig by! Og en hel dag med shopping er jo ikke verst heller. 😉


 

UKENS NEDTUR
Haha, dette må jeg fortelle. Da vi var i Trondheim spiste vi frokost på mc’ donalds før vi dro til sentrum. Da vi var ferdige, klarte jeg å GÅ IFRA veska mi! Som det lå 3000,- i cash i. 2000 som hørte meg til, og en bursdagsgave til Anders fra bestemor. Vi dro innom en lekebutikk rett ved siden av, og det var når jeg skulle betale noe der at jeg merket at jeg ikke hadde vesken med meg. For en nedtur, tenk om veska ikke lå på maccern lenger, og hadde blitt stjelt?! Jeg løp tilbake, og heldigvis hadde de som satt ved siden av oss levert den bak kassa. HerreGUD så glad jeg ble! Noen mennesker er bare så snille.

 

UKENS CRAVING
Hmm, vafler kanskje? Har så lyst på vaffel! Jeg kjøpte meg vafler en dag jeg var på jobb, på cafeen ved siden av. Kjøpte 4 stykker pluss en leskedrikk. Gjett hvor mye det kostet meg? Over 60 kroner! Omg, never again. Dyrt som faen å kjøpe mat på cafe.

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Luffy bekka blomstervasen min her en dag. Han hører aldri etter og hopper alltid oppå kjøkkenbenken når jeg ikke er tilstede. En kveld da jeg la meg for å sove, hørte jeg at han hoppa oppå kjøkkenbenken, så jeg gikk på stua for å hive han ned. Så gikk jeg og la meg igjen, plutselig hører jeg noe som bekker. Da hadde han hoppet opp igjen og bikket over blomstervasen så vannet og alt fløt oppå benken. Fyfaen, da ble jeg SUR skal jeg si dere. Løp etter han som en gal, og tok han oppå benken og kjeftet. Tror ikke han hopper oppå der mer nå, heh. Han VET han ikke får lov, men han prøver seg allikevel. 

 

UKENS LÅT

Jeg vet ikke hva det er med meg og gammel musikk. Jeg bare liker ikke musikken som blir laget i dag. Dååårlig.

UKENS TANKE 
Ukens tanke er, for å være dønn ærlig, at jeg har tenkt litt på å gi bort kattene. Det kommer ikke til å skje, for jeg har jo egentlig ikke lyst, og Anders nekter uansett. Men jeg begynner å bli drit lei av at det er katthår overalt. Det er katthår i sofaen, hårballer på gulvet, bordene, gardinene, klærne. OVERALT. I tillegg kan vi jo ikke ha dem ute, så da samler alt seg inne. Har lest at kattene røyter ekstra mye om våren og høsten, så håper det gir seg. Det er egentlig bare Luffy som røyter noe sinnsykt, men Suzie røyter egentlig ingenting. Jeg kammer Luffy hver dag, og det kommer helt sykt mye hår på kammen! Men det hjelper liksom ikke. Irriterende å måtte tørke hår hver morgen, spesielt fra sofaen. Kan heller ikke ha pynt som kan knuses stående fremme, da de garantert bekker det. Og det er kattsand overalt, selv om jeg har kjøpt matte for å ha under kattedoet. Nei uff, jeg vet ikke jeg altså. Noen ganger skal jeg innrømme at jeg angrer på at jeg fikk katt. Ikke bare 1 katt, men 2! Bah.. Trodde aldri jeg skulle si det her, men… Tror ikke jeg er et så kattemenneske som jeg skal ha det til, heh. Den andre plassen vi bodde var det ikke noe problem, da kunne de jo være ute om natta og sånt. Men ikke her..

 

UKENS INNKJØP

 
Vet ikke om dere ser dette bildet. Det går nemlig ikke an å laste opp bilder på blogg.no, faen! Sånt irriterer meg. Men uansett, ukens innkjøp en sånne svarte/gråe drops man får i søppeldynga godteriet. Visste ikke at man kunne kjøpe de i egen pose, gjett om jeg ble glad! De er mine favoritter, og spiser opp alltid de først. Resten av dropsene i søppeldynga liker jeg ikke. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
Happy halloween!, og grattis med dagen til kjæresten

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg