innkjøpene fra Trondheim

Hallo! Nå tenkte jeg å vise dere hva jeg kjøpte da jeg var i Trondheim på fredag. Her er hva som ble med hjem. ↓


Ble en del poser med hjem, kan man si. Fikk handlet en del julegaver, og nå mangler jeg faktisk bare 3-4 gaver. Er så digg å være ferdig med nesten alle i så god tid, også før desember da! 


Vase, blomsterpotte og blomsteren fikk jeg av tanta og bestemoren min. Kahler vasen ble jeg såå glad for, har ønsket meg den lenge! Synes den er så fin. Blomsterpotta var også veldig kul synes jeg, den er kjøpt på Ting i Trondheim om noen skulle lure. Orkideen ble kjøpt på IKEA. Orkideer er så fine! Og ja, den er ekte. Ikke noe fakeshit her i gården, hehe!


FILA t-skjorte fra Urban, og servietter fra Søstrene Grene.


Putetrekk fra Kremmerhuset. Elsker det, synes det er så kult! Har lyst på et glassbilde i samme motiv som de har på Kremmerhuset, men Anders nekter meg å kjøpe det, haha.. Synes det er dødskult jeg, da.


Bukse fra Bikbok.


Body fra H&M.


Måtte selvfølgelig kjøpe boka til Sophie Elise! Satt å leste i flere timer i går kveld, og må bli jeg ble positivt overassket. Likte boka kjempegodt, så den anbefales. Til jenter da, såklart. Har allerede kommet halvveis i boka, og skal lese mer i kveld tenker jeg.



Det var det jeg kjøpte til meg selv! Brukte faktisk ikke så mye penger selv, fikk nemlig over tusen kroner av tanta mi. Hun er så gavmild og snill! 🙂  Nå skal jeg og kjæresten spise middag, og se den nyeste episoden av Skam. Dere får ha en fin søndagskveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg