kaldt!

Hallo! Nå er jeg i Verdal, dro hit etter jobb i dag. Anders jobber til 23:30 i kveld, og i morgen tidlig kommer det noen folk inn til oss for å fikse noe. Jeg starter ikke før 15 i morgen, derfor sover jeg over her i natt. Orker ikke å bli vekt tidlig av de som skal komme.

Nå har jeg vrengt av meg dongeribuksa, hoppet inn i kosebuksen og tredd pleddet over meg. Fy, så kaldt det ble plutselig! *brrr* Nå er det vinter, og i forrige uke kom den første snøen. Alle klager sånn når snøen kommer, men jeg synes det er litt koselig. Koselig i omtrent en uke, så blir jeg lei og vil ha plussgradene tilbake. Hehe! Nå skal jeg lese litt videre i boka mi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg