hjemme alene

Hei. Jeg har kastet ut Anders, så nå sitter jeg her alene. Tulla! Lol. Neida, han er på noe jobbgreier i Drammen, derfor er jeg hjemme alene i dag, til i morgen. Har nettopp hatt besøk av Mona og Ivan. Vi så Lights Out, som gikk på kino for en stund siden. Helt grei film, ikke akkurat beste filmen jeg har sett liksom, men helt OK til å være skrekkfilm. The Witch som vi så for et par uker på kino suuugde forresten. Som forventet egentlig, haha. 

Har ikke gjort så mye annet i dag. Vært på jobb og ellers ryddet litt hjemme. Klarte å sovne av i dag, våkna halv ti! En halvtime før jeg startet. Hev meg opp i rekordfart, tok på meg klærne, fiksa meg bittelitt og løp ut døren. Rakk det akkurat! Skjønner ikke hvordan jeg ikke kunne høre alarmen i morges, men men. Mulig jeg slo den av i søvne, hehe. Nå skal jeg lese de siste sidene i Forbilde boka, så skal jeg lage meg litt kveldsmat. Blir nok senga etterhvert. Første gangen jeg sover her alene faktisk. Etter at jeg og Anders ble samboere for snart et par år siden, så har jeg nesten ikke sovet alene. Har faktisk aldri bodd alene før, tror ikke det hadde vært noe for meg. Blir alltid litt redd når jeg er hjemme alene, haha. Spesielt om natta.

Sorry for crappy mobilbilder, men orka ikke dra frem kameraet. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg