bøker jeg ønsker meg

De siste par årene har jeg blitt veldig glad i å lese bøker. Når jeg kjøper meg en bok og har lest den ut, så tar det lang tid før jeg kjøper en ny igjen. Vet ikke hvorfor, det bare blir aldri så jeg går og kikker i bokhandler. Det må jeg gjøre oftere, jeg er så glad i å lese. Hvis boka er bra, så gleder jeg meg til å komme hjem for å lese. Såå, flere bøker må kjøpes! I går leste jeg ferdig Sophie Elise sin bok, forbilde. Bra bok! Når jeg leser en bok, så leser jeg ut den superkjapt. Uansett, her er noen bøker jeg skal kjøpe etterhvert! 

Bøker jeg vil lese 

Calendar girl nummer 1 og 2. Bok nummer 1 leste jeg i sommer, så må kjøpe de to siste og. Bok nummer 1 handler om at ei jente trenger en stor sum penger, fordi faren hennes har spillegjeld til en gangster. Mia tar på seg ansvaret for å betale tilbake gjelder, og får ett år på seg. Hun må jobbe som eskortepike i tolv måneder, og mye skjer på den tiden. Likte veldig godt bok nummer 1, ihvertfall! // Broren min handler om ei jente som skriver om hvordan det er å ha en bror som er narkoman. Denne MÅ jeg lese! Håper den finnes i bokhandelen enda? Tror det er 4-5 år siden den ble gitt ut.

Etter deg, en etterfølger av boken Et helt halvt år. Handler om livet til Clark etter at Will gikk bort. // Den ene pluss en // Paris for to en

Sigrid // Den kalde huden // Engletreet
 



Det var noen bøker jeg skal kjøpe etterhvert! Kom gjerne med tips. Bøker jeg vil tipse om er Historen om Ragnhild, Reginas bok, Jeg elsker deg og jeg finner deg uansett, Fifty shades og Kjære av Linneah Myhre.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg