to serietips

Hei! Nå er det endelig helg igjen. Nå som jeg jobber mandag-fredag så setter jeg mye mer pris på helga merker jeg, enn da jeg ikke jobbet hver dag. Blir litt som da jeg gikk på skolen, gikk å så fram til helga allerede på mandag. Haha! Uansett, her skjer det ikke så mye i helga. Får se om jeg drar ut i morgen, men tror nok jeg blir hjemme. Har kjøpt litt godteri, så ligger i sofaen å gomler nå, hehe!


julebrus ♥♥

Om dere bare skal slappe av i helga, og vil ha noe bra å se på, så har jeg to serietips å komme med. Westworld og The last kingdom! Westworld finner du på HBO Nordic, og The last kingdom finnes på netflix. Begge er kjempebra serier! Kan skrive litt hva begge seriene handler om:

The last kingdom
Handler om Uhtred som blir bortført av en vikingjarl etter at faren hannes blir drept, og lever som en av dem til en tragedie rammer den nye familien. Jeg har faktisk bare sett 3-4 episoder, så vet ikke så mye mer enda. Jeg vet bare at serien er bra, og serien har fått 8,3 på IMDB.

Westworld
Handler om at en gruppe mennesker har laget en helt egen robotverden, med roboter som er prikk lik oss mennesker. Verdenen er en fornøyelsespark der folk kan dra inn i parken for å ”leke”, ha sex eller gjøre hva de vil med robotene. Men etterhvert begynner noen roboter å utvikle bevissthet, og forstår at noe er ”galt” med dem. Denne serien er skikkelig kul, og veldig bra. Denne MÅ sees! Den har fått hele 9,1 på IMDB, så det sier vel sitt. Elsker forresten intromusikken på denne serien, haha får den på hjernen av og til.


Nå skal ihvertfall jeg se serie. Ha en fin kveld! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg