fuck bh’en

 Etter at jeg tok silikon, så har jeg bare 2 bh’er som passer. Nå er begge til vask, og jeg har ingen å bruke. Føler meg litt ”naken” uten bh, men gud så deilig det er å gå uten! Egentlig er jeg drit lei av å gå med bh, det gnager og det er ubehagelig. Stroppene faller hele tiden ned fra skuldrene fordi jeg har så smale skuldre, og det er dyrt å skulle kjøpe flere. Egentlig skjønner jeg ikke helt greia med å gå med bh. Greit om man skal trene slik at puppene ikke flyr til alle kanter, eller hvis du har skikkelig hengpupper. Men sånn ellers hvis du ikke har pupper ned til magen, hva er egentlig vitsen? Haha, noe jeg begynte å tenke litt på. Og hva er egentlig greia med at folk klikker bare de ser litt nippels? Dumt at jenter blir stemplet som horete hvis de går uten bh, og nipplene synes litt igjennom t-skjorta. Skikkelig krise det altså, haha. På jobb og sånn trenger man kanskje ikke å gå i tynne topper slik at nipplene synes veldig godt. Men sånn ellers må nå folk bare gjøre som de vil mener jeg.

Nok om det. Nå har jeg nettopp spist middag, og har vært innom biblioteket en tur. Tenkte å låne en bok som heten ‘broren min’, men de hadde den ikke der, men kunne bestille fra et annet bibliotek. Håper den kommer fort! Gleder meg til å lese den boka. Fortell meg hva du synes om du har lest den! Nå skal jeg se en episode av Westworld. Ha en fin kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg