to irriterende ting ved å bo i sentrum

Nå har jeg og kjæresten bodd her i en måned. Skjønner ikke hvordan jeg holdt ut å bo så lenge på den andre plassen, haha. Trives veldig godt her ihvertfall! Elsker virkelig å bo midt i sentrum. Det er nærmere til jobb, butikken, biblioteket (liker å låne bøker), nærmere byen når jeg drikker og det er ellers bare flott å bo så sentralt. Ihvertfall nå som jeg er ung og ikke har noen barn. Men måtte jeg finne noe negativt ved å bo sentralt, så er det:

1) alt bråk og støyet fra byen i helgene. Folk brøler og hyler og høres ut som de har drukket 10 liter vodka. Haha, det høres i helgene kan man si! Det går jo fint, ikke noe jeg bryr meg noe om, men litt kjedelig hvis jeg må jobbe en helg. Da kan jeg fort våkne noen ganger på ei natt pga. at et eller annet staurfullt menneske går forbi og som absolutt må synge for full hals. 

2) Den forbanna kirkeklokka! Ååh, hver jævla søndag, dere. Tidlig på morgenen. Av og til ellers i uka også. Men på søndager? Kan de ikke bare drite i det, og akseptere at FOLK SOVER? Er det noen som går i kirka på søndager i det heletatt? Tror folk på gud fortsatt i 2016 liksom… Lol. Vi bor jo nesten rett ved kirka også, vettu. Bah…

Det var egentlig det eneste negative jeg kan huske på. Nå holder Anders på å lage pizza. Gledes på mat, sulter ihjel. Så skal det slappes av resten av kvelden. I morgen kommer det til å bli fullt kjør på jobb, er jo black friday. Skjønner ikke helt hvorfor folk klikker helt, synes det er salg overalt til vanlig på butikkene også jeg. Jeg har ikke penger heller, så blir neppe noe shopping på meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg