filmfredag

Tenkte bare å stikke innom for å si hei! Jeg og Anders har nettopp sett film, ‘don’t breathe‘ het den. Den var helt grei, det skjedde ihvertfall noe og den var egentlig litt spennende. Så ja, helt OK. Takk gud for popcorntime, de har så mye å velge imellom der! Vi har både viaplay, HBO nordic, netflix (låner mamma sin) og popcorntime. Husker før i tiden når man ikke hadde slikt, og måtte låne film i kiosken. Hver gang noen lå over hos meg, så dro vi til MIX-kiosken og leide filmer. Hah, loool. Nå i dag finnes så og si alt av filmer tilgjengelig på netflix osv, eller så kan man bare være litt ”kriminell” og laste ned.

Nå skal jeg lese litt blogger, og så skal jeg legge meg snart. Jobb i morgen igjen. Var skikkelig travelt på jobb i dag, sto seriøst i kassen i 5 timer i strekk. Folk klikker på black friday altså! Wææ, haha. Ble bittelitt shopping på meg selv også i dag, kjøpte en julekjole fra nelly.com. Var 20% på hele siden, passet bra fordi jeg måtte bestille i dag uansett slik at den kommer i neste uke. Viser dere bilder av den da. Ble bare 311 kroner, så det var ikke så værst pris. Uansett.. Etter jobb i morgen så kommer mormor å henter meg og Anders, så drar vi til mamma og sover over der til søndag. Skal besøke pappa og dem da tenkte jeg, og så har bestemor og tanta mi julemarked der de selger ting de har laget, så dit skal vi også. Det er fra klokka 10-18 på rostadgården i Verdal, dit må dere dra folkens! Masse fint. 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg