favoritt

Stjal den her fra sophieelise.blogg.no, og tenkte å svare på det selv. Såå, here we go. Favoritt…:

Årstid: Favorittårstiden er helt klart sommer. Ingenting slår sommeren! Våren er jeg også glad i, for da vet man at det går mot sommer.


bilde fra sommerferien i Kristiansand 2015
 

Dag: Fredag! Da har jeg som regel helg, og det er så digg. Eeelsker helgene nå for tiden, ettersom jeg jobber nå. Da er helgene gull verdt skal jeg si dere.

Tid på døgnet: Jeg liker egentlig kveldene best. Sånn 18-23 tiden, når det er mørkt liksom. Da slapper jeg mer av.
 

Blogg: sophieelise.blogg.no
 

Instagram: Har ingen favoritt instagram, men om jeg MÅTTE velge så ville det blitt kyliejenner og johannaherrstedt sin. HerreGUD for noen pene mennesker, jeg dør av misunnelse. :(((


 

TVprogram: Hmm, nå ser jeg ikke på så mye serier som går på tv’en. Men beste serien akkurat nå er Westworld. Den mååå dere se!
 

Outfit: Jeg elskerelsker å gå i chilleklær! Med en gang jeg kommer hjem, så tar jeg på meg mer chillklær. 


 

Sko: Jeg er egentlig ikke et skomenneske, og går alltid i de samme skoa. Nå går jeg med adidas superstar skoa, og det er det. Haha, skal ønske meg VANS av Anders i julegave, slik at jeg har litt å velge mellom. Jeg har jo flere sko, men gidder ikke gå i dem siden de ikke er behagelig nok.
 

Skjønnhetsprodukt: Ansiktskremen min! Den er jeg virkelig avhengig av, blir så tørr i trynet. Bruker den hver morgen og kveld. 

Leppestift:  Jeg bruker ikke leppestift så ofte, egentlig nesten aldri. Kun hvis jeg skal pynte meg litt ekstra. Men hvis jeg gjør det, så bruker jeg en rød en fra viva la diva. Bruker å ta litt på fingeren å ta på leppene, slik at det ikke blir for ”hardt”. Er ikke så fan av markerte lepper da jeg ikke liker formen på de.
 

Parfyme: Viva la juicy gold couture. Liker den veldig godt!


 

Veske: Liker denne veldig godt! Kjøpte den på denne tiden i fjor. Helt grei størrelse på den, bruker den hver eneste dag.
 


 

Låt: Hmm, har ingen favorittlåt egentlig. Fant nettopp den her en dag da, den hørte jeg på mye før, og hører på den hver dag til jobb. 

 

Drink: Hm, vet ikke faktisk haha. Har ikke kjøpt så mange drinker i mitt liv. Og hvis jeg har det, så har jeg vært full og bare kjøpt et eller annet på byen, og ikke husket hva det har smakt. Kjøper aldri drinker ellers, det er jo helt syyykt dyrt. 
 

App: Snapchat, facebook og instagram.
 

Nattklubb: Er ikke akkurat så mange kule nattklubber her i Levanger, hehh. Det eneste man kommer til nattklubb er Orion. Lol! Men jeg liker Orion, da.
 

Matrett: Biff med stekte grønnsaker og chips, eller potet!♥♥♥
 

Person: Anders.♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg